Thursday, July 18, 2013

INTRO

Assalammualaikum, salam sejahtera.
selamat berkunjung ke blog ini.


        Akhirnya niat aku untuk menulis blog tercapai jugak, aku ambik masa yang lama untuk tulis blog nih. puas aku memaksa diri untuk tulis, so, daripada bersarang ja blog aku dan bolehlah isi masa lapang. oitt.. wait2 mana la aku ada waktu lapang sangat, walmaklum, jenis yang suka sibukkan diri dan buat2 sibuk, so kadang2 kesian pulak kat blog aku. kang sedihlah dia. 


 Alhamdulillah, hidayah bulan ramadhan 2013, aku rasa ada sesuatu yang perlu dikongsi bersama, mudah-mudahan dapat manfaat.

 actually benda alah nie, depends pada sesiapa yang rajin, ada waktu free, ada bahan dan yang penting internet connection mesti baik. kalu tidak cukup semua nie, hmmm hampeh dan jadi malaslah nak tulis entri. any objections? sila komen... 

Coretan ini sebagai satu perkongsian pengalaman yang pernah dilalui penulis, aktiviti harian, kisah yang menarik, perkongsian ilmu pengetahuan dan maklumat. semuanya percuma kepada anda. siapa lagi? awak lah, iyalah tak tipu! dan kepada sesiapa sahaja yang dahagakan ilmu pengetahuan. Dan entri2 yang ditulis kadang2 aku guna juga bahasa MELAYU,ENGLISH,ARABIC&GERMAN. universal sikit kan, sama2 kita belajar okeh.

Mak tok saya pernah kata, 
"sehari selembar benang, lama-lama jadi kain" 
seseorang mempunyai cita-cita, dia akan berusaha untuk mencapainya. 
apabila direnung balik, boleh tahan jugak mak tok nie bermadah, jadi benda dah buat, moleklah kiranya hamba teruskannya.

So, doa-doakan penulis bersemangat dan ada kesempatan untuk menulis, supaya setiap perkongsian yang tidak seberapa ini akan memberi bekalan kepada semua.






           terima kasih
        mhafizrahman91









No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...